duminică, august 18, 2019

NASA a descoperit un Super-Pământ „aproape” de Terra

După un an de explorare în spațiu, NASA a descoperit exoplanete noi, aflate la 31 de ani lumină - adică relativ aproape în termeni astronomici - de Pământ. Exoplanetele, care sunt planete ce orbitează în jurul altor stele decât soarele, au fost local..

O nouă planetă locuibilă, descoperită la 31 de ani lumină

Astronomii au descoperit o nouă planetă care ar putea deveni locuibilă pentru oameni, la "numai" 31 de ani lumină depărtare. Este de două ori mai mare și de cinci ori mai aproape de steaua sa decât Terra. Dar steaua este de mai trei ori mai mică şi c..

Primul lichid permanent magnetic, obținut accidental în laborator. Cercetătorii nu înțeleg încă mecanismul uluitoarei...

O echipă de cercetători de la University of Massachusetts Amherst au reuşit să obţină accidental, în laborator, primul lichid permanent magnetizat din lume, picăturile din acest lichid mişcându-se la unison şi putând să se asocieze în diferite forme,..

Rechin minuscul şi luminos, descoperit în adâncul Oceanului Atlantic

Rechinii sunt cunoscuţi ca animale de pradă care îşi urmăresc şi adulmecă prada cu rigurozitate înainte de a o ataca. O specie abia descoperită, însă, nu face decât să strălucească în întunericul oceanului, iar prada vine singură la ea, conform CNN. ..

Cine sunt cele două tinere românce care au uimit lumea cu inovaţiile lor. Au...

Două românce au fost nominalizate în topul Massachusetts Institute of Technology (MIT) "35 under 35", dedicat tinerilor inovatori şi dezvoltatori ai tehnologiei cu vârsta de până în 35 de ani. Astfel, una dintre cele mai celebre universităţi din lum..

Studiu. De ce părinții își țin bebelușii în brațe mai mult pe partea stângă?

Ați observat că părinții au tendința să țină bebelușii pe partea stângă a corpului atunci când îi iau în brațe? Există o explicație științifică pentru acest fapt. Și nu se aplică doar oamenilor care au copii mici. 64 la sută dintre bărbați și 73 la ..

Cum arată moscheea veche de 1.200 de ani, descoperită în deșertul Negev

Arheologii din Israel au declarat joi că au descoperit ruinele unei moschei cu o vechime de 1.200 de ani - unul dintre cele mai vechi astfel de edificii din lume, informează Xinhua. Ruinele au fost descoperite întâmplător în timpul pregătirilor pentr..

Cum „se apără” insulele din Oceanul Pacific în faţa schimbărilor climatice. Îşi modifică forma,...

Insulele de joasă altitudine din Oceanul Pacific ar putea reacţiona la schimbările climatice modificându-şi forma, în loc să se scufunde, potrivit rezultatelor unui studiu recent ce par să contrazică îngrijorările actuale. State insulare, cum ar fi ..

Vânătorul de roci lunare al NASA caută bucata de Lună dispărută în România după...

Un fost agent special al NASA, supranumit „Vânătorul de roci lunare”, încearcă să recupereze zecile de fragmente de roci selenare a căror urmă a fost pierdută după ce au fost aduse pe Pământ de astronauţii care au participat la misiunile din programu..

Oraș vechi de 10.000 de ani, descoperit lângă Ierusalim

O așezare veche de aproape 10.000 de ani a fost descoperită lângă Ierusalim, în timpul construcției unei autostrăzi. Potrivit specialiștilor, în așezarea din neolitic, ultima perioada a epocii pietrei, trăiau cel puțin 2.000 - 3.000 de persoane surp..

Stay connected

860FaniÎmi place

Latest article

Un an de la prăbușirea podului Morandi. Nimeni nu a fost tras la răspundere...

Un simbol al moştenirii inginereşti a Italiei s-a prăbuşit acum un an. Podul Morandi din Genova s-a prăbuşit în august 2018, ucigând 43 de oameni, între care doi români. A distrus case şi a dezrădăcinat familii care trăieseră sub el zeci de ani. Podu..

INTERVIU. Kira Hagi vorbește despre familia ei și filmul dur în care joacă: „Tulburător!”

Kira Hagi, fiica fotbalistului Gheorghe Hagi, are 23 de ani și e actriță. A făcut actorie la New York și Londra și în curând o vom putea vedea pe ecrane într-un film românesc. E un film dur, „Între chin și amin”, al regizorului Toma Enache, un film d..